Seite 1 von 1

Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Mittwoch, 30 Januar 2013, 20:02
von IronMan
Servus,

i bin da Tom. Unschwer zum erkenna kimm i aus Bayern. Bin mit am 2011er Nissan Navara 190Ps Doppelcab-Longbed untawegs. Einige kenna mi scho. Wer mehr über mi wissn wui derf mi gern frogn. Übersetzung meiner Posts gibt i auf Anfrage gern gratis dazua, da i grundsätzlich auf boarisch schreib :D

Gruaß an alle vom Tom

Re: Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Donnerstag, 31 Januar 2013, 17:00
von Schpiza
Servus Tom

Ois Kärntna js jo o bayrisch net schwer zu vastehn ;)
Könnt ma jo fost als geheim sproch verwendn :mrorange:

Re: Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Donnerstag, 31 Januar 2013, 17:05
von offroad4fun
hallo und willkommen hier ...

also i hab ka problem mit bayrisch .. bis jetzt hab i no alles verstanden :-)

Re: Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Donnerstag, 31 Januar 2013, 22:53
von _ spielt mit
Jo mei ois östareicha hod mas ja ned so schwa, ge ja? Willkommen bei uns!

Re: Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Samstag, 02 Februar 2013, 13:20
von jester
griass di tom,
bayern ghert doch eh zu oesterreich ? oda ?
mit da red hob i ka problem - waunn der fred in dera sproch bleibat warads ma a recht - s anziche prob wos i hob is des hochdeitsch....
& daunn a nu de neiche deitsche rechtsschreibreform - kennt si do nu wer aus ?
:roll:

Re: Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Sonntag, 03 Februar 2013, 14:49
von emu
so neich is de reform a nimma :mryellow:

grias di tom

dc longbed d40= a import?

in europa habns den do ned anboten oder? zumin kenn i den nur vo de amis

Re: Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Dienstag, 05 Februar 2013, 21:05
von IronMan
emu hat geschrieben:dc longbed d40= a import?

in europa habns den do ned anboten oder? zumin kenn i den nur vo de amis

Is a Import aus Ungarn (EU-Neufahrzeug) is aber mittlerweile a bei uns erhältlich. Bei de Amis gibts nur an Frontier, der schaut freilli wesentlich besser aus, wia de meisten AmiSchüsseln hoit (Chromstoßtanga vorn, langer Radstand 3. Bremsleuchtn mit Laderaumbeleuchtung etc). Leider gibts den ned ois Diesel :-(

Wenns noch mir gangad, kannt da D40 ruhig no länga sei, mei Motorradl basst z.B. ned auffi.

Re: Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Freitag, 08 Februar 2013, 09:59
von emu
donn muas i je tzt nochhaken wos du unter longbed verstehst gg


longbed= verlängerter radstand+Hütte vom DC + Ladefläche vom KC

des is des was i drunter versteh

da frontier is bis auf a paar kleinigkeiten baugleich mit unserem navara.
die chromstoßstange haben aber a ned olle modelle zB: denan ihr LE kummt wia unserer mit lackierter stoßstange
der XE ebenvois

Re: Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Freitag, 08 Februar 2013, 16:31
von IronMan
Beim europäischen Longbed is bloß de Ladefläche 10cm nach hinten länger.
Des is a buidl von meinem:
Bild

Da oide Navara vor 2010 mit kurzer Ladefläche:
Bild
Und jetzt zu guter letzt da Frontier, man beachte de Position vo da Hinterachs, deutlich längerer Radstand! Nix baugleich :razz:
Bild

Fürn US Markt gebn si de Pickup Hersteller scheinbar immer mehr Mühe, zumindest wos optik ogeht. Toyota Tundra is übrigens a brutal geil, den ois Diesel hätt i sofort gnomma aber leider gibts den nur ois Benziner.

Re: Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Freitag, 08 Februar 2013, 16:40
von offroad4fun
interessant ... wieder was gelernt ... ;)
I hätt a drauf tippt, dass der DC longbed einfach die ladefläche vom KC hat ...

Fürn US Markt gebn si de Pickup Hersteller scheinbar immer mehr Mühe
is leider wahr - aber auch verständlich, bei uns is ein pickup imme rnoch irgendwie ein exot - da drüben fährt am land fast jeder einen ...

im amiland gäbe es ja meinen traum-pickup: den suzuki equator :mricy:

Re: Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Samstag, 09 Februar 2013, 12:24
von emu
naja DEN könnte man ja bauen....bzw umbauen.
viel is ja ned anders zum navara.
scheinwerfer,grill, stoßstange eventuell kotflügel und hinten andere leuchten.
fertig is der equator (lenkradl hoid ano :))

Aso des hab ich ignoriert, is a steuerliche bzw. zulassungstechn. gschicht das die die verlängert haben.
heißt aber auch dass man die kurze pritsche gar nimma kriegt (zumin neu)
vom L200 wusst ichs, dachte aber das die beim navara schon die notwendige länge hatte.

da gehts meines wissens nach ums verhältnis ladefläche zu kabine

schadet den proportionen aber ned, beim DC war die pritsche immer optisch zu kurz.
fürs gelände a katastrophe, der war eh hinten schon so lang. :mryellow:

Re: Da Oideisenhändla Is Do

Verfasst: Mittwoch, 13 Februar 2013, 23:31
von offroad4fun
ja eh ... i weiss - is je eh fast nur a navara mit anderer front ... aber genau das daugt ma ja - i steh auf den navara und i steh auf die front vom suzuki :-)